Hoi allemaal, mijn blogpost van vandaag gaat over een paar van mijn app's die ik vaak/dagelijks gebruik. Ik vertel dan wat ik er van vind en hoe het werkt.

Laat ik met de app YouTube beginnen! Deze app is echt heel handig als je gehecht bent aan YouTube op de computer. Er zitten wel een paar verschillen in maar verder is het hetzelfde dus een aanrader verder weten jullie wel wat YouTube is. Je kan er filmpjes op bekijken, je kan er muziek op luisteren, je kan abonneren, duimpje omhoog en omlaag geven en je kan ook reactie's plaatsen. Natuurlijk kan je ook zelf video's uploaden. YouTube:

Dan hebben we de app We Heart It. Zelf ben ik echt heel erg enthousiast over deze app. Je kan daarop allerlei mooie foto's bekijken/opslaan/liken eigelijk om het duidelijk te omschrijven, een soort Instagram. We Heart It:

Dan heb ik nog de app Vine. Met die app kan je filmpjes maken, maar dan wel filmpjes van 5 a 6 seconden. Waarbij je hem op pauze kan zetten en op die manier maak je kort en bondig een grappig filmpje. De app Vine:

Foto
Ik volg haar op Vine, dit ben ik dus niet zelf.

Dan hebben we nog de app Tinychat! Daar moet je wel €00,89 voor betalen maar dat is niet veel. Tinychat is vrij simpel. Je doet met zijn alle de webcam aan en je ontmoet elkaar! Je kan met elkaar praten en dingen laten zien. Natuurlijk als je de webcam nog een beetje eng vind kan je altijd nog chatten! Je hebt daar niet persé een account voor nodig. Tinychat:

En dan hebben we de app Camwow retro! Dat is gewoon een foto camera met allerlei effecten. Als je mooie foto's van jezelf wilt maken is dit zeker een aan rader! Camwow:

Dan hebben we de app Instagram dit is een app waarbij je foto's kan uploaden, reactie's kan geven en liken. Je kan er ook een soort foto dagboek van maken maar onthoud het is wel intenet, want je kan de foto's van een ander niet opslaan maar je kan wel screenshots maken! Maar je kan gelukkig wel een slotje op je account zetten dat dan alleen de geaccepteerde volgers je foto kunnen zien. Instagram:

Dat waren een paar van mijn favoriete app's, ik hoop dat je het een beetje leuk vond en mischien zit hier een app tussen dat je nog niet had ondekt en dat je nu aan het downloaden bent! Tot de volgende blogpost!

Groetjes Emma.

7/15/2013 04:42:51 am

Leuke post! Die app van de foto-effecten kende ik nog niet :)

Reply



Leave a Reply.