Foto
Bron foto's: We Heart It (de teksten maak ik er zelf bij)

Hoi allemaal welkom bij mijn nieuwe blogpost. Deze keer doe ik weer een Tag deze Tag heet The BFF Tag. Ik hoop dat jullie het weer interessant vinden en veel lees plezier!

1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?

Emma: dat was in de kleuterklas, ik kwam binnen en ze waren allemaal aan het schilderen en ik mocht naast iemand zitten, dat was toevallig Christine. Ik aap-te haar na met schilderen dus toen was ze erg boos op mij maar toen in de pauze had ze honger en toen gaf ik haar een koekje ofzoiets en toen vond ze me heel aardig haha.

Christine: dat schreef Emma.


2. Wat is je favoriete herinnering samen? 

Emma: We hebben echt te veel herinneringen samen dat we er geen kunnen uitkiezen sorry!

Christine: we hebben echt te veel herinneringen om er een uit te kunnen kiezen.


3. Beschrijf elkaar in één woord? 

Emma: Gek

Christine: Emma is vooral gek


4. Wat is je lievelings app?

Emma: Twitter en Instagram Christine: Twitter


5. Wat is je favoriete make-up merk?

Emma: Catrice of Miss Helen. 

Christine: Maybeline


6. Waaraan erger je heel erg? 

Emma: Christine wil altijd gelijk hebben. 

Christine: Gelijk willen hebben


7. Waar in de wereld wil je nog met diegene naar toe?

Emma: Absoluut Australië!

Christine: Australië


8. Wie duurt langer om klaar te zijn in de ochtend?

Emma: ik.

Christine: Verschillend, meestal Emma


9. Favoriete seizoen

Emma: Zomer

Christine: Lente


10. Favoriete song op dit moment. 

Emma: Bakermat - Vandaag

Christine: Get Lucky

11. Hakken of gympen

Emma: Gympen

Christine: Gympen


12. Lievelings dier.

Emma: Hond

Christine: Hamster


13. Als je huis afbrandde en je familie is in orde wat zou je nog meenemen?

Emma: Mijn Beertje want die betekend echt super veel voor mij, ik heb 'm al heel lang en ik had hem bij de fijnste herinnering altijd bij me dus dat beertje heeft veel betekenis voor mij. En anders zou ik mijn ipod mee nemen.

Christine: Mijn iPod


14. Blackberry of iPhone?

Emma: IPhone

Christine: IPhone.


15. Heb je een youtube account?

Emma: Ja, maar ik gebruik het alleen voor abonnementen. 

Christine: Ja maar ik maak geen filmpjes.


16. Hebben jullie huisdieren?

Christine: Ja een hamstertje Koekje

Emma: Ja 1 hond (Ollie) 1 kat (Keesje) 2 konijnen (Oscar en Nijn) en dan hebben we nog een paar vissen.


17. Wie is langer met make up bezig? 

Emma: 100% ik. 

Christine: Emma


18. Heb je een zus of broer?

Emma: Nee.

Christine: Ja 1 zus. Zij heet ook Emma

 

19. Justin bieber of One direction?

Emma: ugh.. doe maar One Direction want justin bieber is erger. 

Christine: uhm.. Allebei even erg maar One direction


20. Skinnybroek of spijkerbroek?

Emma: Spijkerbroek

Christine: Skinnybroek

Als je deze Tag wilt overnemen mag dat natuurlijk! Net zoals mijn vorige Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als ik meer Tag's moet gaan doen kan je dat hier in de reactie's zetten en tot mijn volgende blogpost!

Groetjes Emma.

Tag's

Lisa
7/18/2013 03:10:25 am

Leukke blog!

Reply
7/20/2013 01:32:22 am

Superleuke tag!!!!

Reply



Leave a Reply.