Hoi allemaal, weer een nieuwe blogpost van vandaag! Dit keer doe ik een This Or That Tag. Ik hoop dat jullie het interessant vinden! Dan ga ik nu de vragen beantwoorden.

Spijkerbroek of Joggingspak?

Ik loop meestal/altijd in slijkerbroeken maar een joggingspak is zit stukke fijner.

Lange mouwen of korte mouwen?

Korte mouwen.

Jurken of rokken?

Ik hou niet zo van jurken of rokken. Ik draag liever broeken maar heel af en toe draag ik ze maar dan kies ik voor jurken.

Streepjes of ruitjes?

Ruitjes.

Teenslippers of sandalen?

Teenslippers! Sandalen vind ik niks.

Sjaals of hoedjes?

Sjaals.

Oorknopjes of oorhangers?

Oorknopjes, dat vind ik fijner.

Kettingen of armbanden?

Uhm.. Die vind ik best moeilijk maar als ik echt moest kiezen, dan zou ik voor armbanden kiezen.

Hakken of platte schoenen?

Ik ben nog maar 13 maar tot nu toe vind ik platte schoenen het fijnst om op te lopen.


Jasje of vest?

Vest, dat zit lekkerder.

Blush of bronzer?

Blush denk ik..

Lipgloss of lipstick?

Ik draag het nooit want ik vind het afschuwelijk! Maar als ik moest kiezen zou ik kiezen voor lipstick want er is eigelijk maar 1 lipstick die ik heel af en toe draag en dat is een lipstick van Catrice.

Eyeliner of mascara?

Absoluut mascara!

Foundation of concealer?

Foundation.

Neutraal of kleur?

Neutraal.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw?

Oogschaduw in een vaste vorm want daar is makkelijker om mee te werken.

Kwasten of sponsjes?

Absoluut kwasten!

Krullend of stijl?

Stijl. Maar krullen vind ik wel echt mooi!

Knot of paardenstaart?

Paardenstaart.

Schuifspeldjes of clipjes?

Clipjes denk ik..

Haarlak of gel?

Ik gebruik het nooit maar anders Haarlak.

Lang haar of kort haar?

Lang haar. Dat vind ik mooier.

Licht haar of donker haar?

Licht haar.

Lok of pony?

Lok.

Los of vast?

Sorry, deze vraag weet ik echt niet. Want ik draag mijn haar altijd half los en half vast haha.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo'n Tag te lezen en als je nog een tag weet die ik kan doen zet het dan in de reactie's. Tot de volgende blogpost!

Groetjes Emma.




Leave a Reply.